To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/18223

Promoció del treball dels estudiants fora de l’aula a partir de la implementació de qüestionaris d’autoavaluació de Moodle.
Alegret Escales, Josep
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Rallo Capdevila, Miguel
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::Batxillerat
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
-Motivation in education
-Mathematics -- Study and teaching (Secondary)
-Matemàtiques
-Moodle
-Qüestionaris
-Derivades
-Autoavaluació
-Latex
-Innovació
-Motivació en l'educació
-Matemàtica -- Educació Secundària
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters