Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/18164

Implementació d’estratègies metodològiques, activitats i instruments d’avaluació per a cursar a distància el CFGS de Projectes d’Edificació, utilitzant eines de software lliure i plataformes educatives
García López, David
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Puente Martorell, José Manuel de la
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació ::Ensenyament virtual (eLearning)
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional
-Web-based instruction -- Vocational education
-Eina col·laborativa
-Projectes d’Edificació
-IOC
-e-learning
-Programació didàctica
-Programari lliure
-Constructivisme
-Ensenyament virtual -- Formació professional
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Treballs d'investigació/Fi de màster
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document