To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/19182
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. TN - Grup de Recerca en Teoria de Nombres |
dc.contributor.author | Alsina Aubach, Montserrat |
dc.date | 2012 |
dc.identifier.citation | Alsina, M.; Soler, M. Verbalització multilingüística del llenguatge simbòlic, una eina d'aprenentatge. A: Taula Rodona Internacional TRI-CLIL. "TRICLIL 2012 proceedings: better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education". Barcelona: 2012, p. 147-152. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/19182 |
dc.language.iso | cat |
dc.relation | http://jornades.uab.cat/triclil2012/sites/jornades.uab.cat.triclil2012/files/abstractsExperiences.pdf |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües |
dc.subject | AICLE, símbols, aprenentatge, matemàtiques, sintaxi |
dc.subject | CLIL, symbols, learning, mathematics, syntaxis |
dc.subject | English language--Technical English--Study and teaching |
dc.subject | Anglès tècnic--Ensenyament |
dc.title | Verbalització multilingüística del llenguatge simbòlic, una eina d'aprenentatge |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |