Abstract:
|
Les aplicacions de planificació de recursos empresarials (en anglès Enterprise Resource Planning), també conegudes per ERPs són sistemes d’informació que s’integren a molts dels negocis actuals per gestionar els seus processos. Tryton és una aplicació ERP d’aquest tipus que permet gestionar diversos aspectes com les vendes, les compres, la facturació la comptabilitat, la gestió d’estoc, la fabricació,...
Aquest projecte consisteix en desenvolupar una aplicació per afegir les funcionalitats d’un terminal punt de venda a un ERP existent com és Tryton. L’aplicació desenvolupada s’encarrega principalment de crear i gestionar vendes al públic o minoristes en un establiment comercial. Permet gestionar el control d’estoc dels productes, el control de caixa, actualitzar la comptabilitat relacionada a les vendes i la impressió de tiquets de venda.
L’aplicació permet obtenir informació detallada sobre les vendes realitzades per saber en quin estat es troben, si ha estat abonada total o parcialment, si s’ha creat la factura i saber quins i quants pagaments s’han realitzat.
Una altre funcionalitat que ofereix l’aplicació és la possibilitat de poder crear operacions per introduir o extreure diners de la caixa, com per exemple retirar diners per ingressar al banc.
Tant les operacions com els pagaments d’una venda s’anoten en un registre des d’on s’actualitza automàticament la comptabilitat de l’empresa així com també consultar els assentaments comptables generats.
Aquest projecte afegeix noves funcionalitats a Tryton i optimitza el processos relacionats a les vendes al detall realitzades en un establiment. |