To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/34425
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Echebarria, Iñaki |
dc.contributor.author | Martínez Martín, Miquel |
dc.contributor.author | Tey, Amèlia |
dc.date | 2006 |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/34425 |
dc.format | 21 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/126433 |
dc.relation | Temps d'Educació, 2006, num. 30, p. 127-148 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Universitat de Barcelona, 2006 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Formació del professorat |
dc.subject | Ètica professional |
dc.subject | Assessors pedagògics |
dc.subject | Teacher training |
dc.subject | Professional ethics |
dc.subject | Educational consultants |
dc.title | L'assessorament: reflexió sobre la pràctica del professorat i la seva ètica |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |