To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/18534

Effect of price-discount distribution in multi-unit price promotions on sales value of a new product: evidence from multi-unit auctions.
Akaichi, Faiçal; Nayga Jr., R.M.; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Aspectes econòmics
-Consumers' preferences--Spain
-Productes agrícoles -- Comerç
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Conference Object
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Akaichi, Faiçal; Nayga Jr., R.M.; Gil Roig, José María
Seppa, Laila; Latvala, Terhi; Faiçal, Akaichi; Gil Roig, José María; Tuorila, Hely
Veloso Contreras, Fernando; Cabas Monje, Juan; Velasco Fuenmayor, Julia; Vallejos Cartes, Rosana; Gil Roig, José María
 

Coordination

 

Supporters