To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/34307
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Ferrer i Cervero, Virginia, 1962- |
dc.contributor.author | Forner, Àngel |
dc.contributor.author | Imbernón, Francesc |
dc.contributor.author | Popkewitz, Thomas S. |
dc.date | 1994 |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/34307 |
dc.format | 15 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/140659 |
dc.relation | Temps d'Educació, 1994, num. 11, p. 115-129 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Universitat de Barcelona, 1994 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Reforma de l'educació |
dc.subject | Formació del professorat |
dc.subject | Estats Units d'Amèrica |
dc.subject | Educational change |
dc.subject | Teacher training |
dc.subject | United States |
dc.title | Conversa amb Th. S. Popkewitz: els ensenyants i la reforma de la formació del professorat als EUA, professionalització i poder |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |