To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/16619
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Cusso Calabuig, Roser |
dc.contributor.author | Román Mallada, Nuria |
dc.date | 2011-06-27 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/16619 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Educació especial::Educació d'immigrants |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües |
dc.subject | School integration |
dc.subject | Catalan language--Study and teaching--Foreign speakers |
dc.subject | Group work in education |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | Tecnologia |
dc.subject | Cohesió social |
dc.subject | Assoliment continguts curriculars |
dc.subject | Diversitat diversa |
dc.subject | Alumnat nouvingut |
dc.subject | Treball dels aspectes psicològics i emocionals |
dc.subject | Eines per l’alumnat i el docent |
dc.subject | Aula d’acollida |
dc.subject | Aprenentatge significatiu |
dc.subject | Integració escolar |
dc.subject | Català--Ensenyament--Estudiants estrangers |
dc.subject | Ensenyament--Treball en equip |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.title | Disseny de recursos i materials docents de l’àrea de Tecnologia que ajudin a atendre la diversitat a l’aula referida a l’alumnat estranger nouvingut amb dificultats idiomàtiques previ pas per l’aula d’acollida |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |