Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/203214

Avaluació de 4 experiències d’e‐learning: formació continuada virtual en el camp de la farmacologia clínica.
Ramió Bach, Xènia
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, Terapèutica i Toxicologia; Castel Llobet, Josep Maria
Introducció: Les noves tecnologies han donat peu a la creació de propostes docents que es desenvolupen a través d’internet . Objectius: Avaluar quatre cursos de formació virtual realitzats a la Fundació Institut Català de Farmacologia per analitzat-ne l’activitat i la qualitat. Metodologia: S’ha mesurat el registre de participació dels alumnes mitjançant l’accés als materials i activitats proposades, i la qualitat de la formació mitjançant una enquesta de satisfacció. Resultats: La proporció de realització d’activitats ha estat notable i la qualitat dels cursos ben valorada. Conclusió: La bona valoració rebuda mostra la qualitat dels cursos realitzats i avala les nostres propostes pedagògiques.
2012-10-30
378 - Ensenyament superior. Universitats
615 - Farmacologia. Terapèutica. Toxicologia. Radiologia
Ensenyament virtual
Farmacologia
Ensenyament a distància

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
40 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TR-RamioBach.pdf 450.2 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters