Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/28071

Acreditació i formació del professorat novell universitari: pros i contres
Mentado, Trinidad; Benedito Antolí, Vicente
Universitat de Barcelona
-Formació del professorat
-Professors novells
-Educació superior
-Teacher training
-First year teachers
-Higher education
(c) ICE Universitat de Barcelona, 2010
Article
Article - Versió publicada
ICE Universitat de Barcelona
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Montané López, Alejandra; Villarroya Planas, Ana; Barrios Cerrejón, M. Teresa; Mentado, Trinidad; Olivé Ferrer, M. Carmen; Beltrán, José; Villar, Alicia; Hernàndez, Francesc Jesús; Martínez, Ignacio; Martínez, Rodrigo; Esteban, Fernando; Pecourt, Juan
Giné, Núria; Bustamante, Jazmín; Cruz, Lorena; Martí, Elvira; Mentado, Trinidad; Piqué Simón, Begoña; Silva García, Patricia