To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/11183
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Compta Creus, Albert |
dc.contributor.author | Ferrer Birbe, Gerard |
dc.date | 2010-07 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/11183 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Didàctica |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes |
dc.subject | Teaching -- Aids and devices |
dc.subject | Percentatges |
dc.subject | Material didàctic |
dc.title | Contextos i situacions per a l’aprenentatge dels percentatges a l’ESO |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |