To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/11069
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Mazón Bueso, Jordi |
dc.contributor.author | Collado Belvis, Núria |
dc.date | 2010-07-08 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/11069 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | Education--Study and teaching |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.subject | Pedagogia |
dc.title | Estudi comparatiu de tres metodologies d´ensenyament – aprenentatge dels residus a tercer d´ESO |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |