To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/16014
dc.contributor | Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Química |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. ENGIBIO - Enginyeria i Biotecnologia |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. EGEO - Enginyeria Geomàtica |
dc.contributor.author | Corral Manuel de Villena, Ignacio de |
dc.contributor.author | Almajano Pablos, María Pilar |
dc.contributor.author | Domingo Peña, Joan |
dc.date | 2008 |
dc.identifier.citation | De Corral, I.; Almajano, M.; Domingo, J. La encuesta SEEQ como instrumento de mejora continuada: aplicaciones en diferentes contextos universitarios. A: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació. "Docència universitària i innovació : V congrés internacional : el canvi en la cultura docent universitària, guia del congrés". Lleida: 2008, p. 1-14. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/16014 |
dc.language.iso | spa |
dc.relation | http://cataleg.upc.edu/record=b1341997~S1*cat |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Gestió i planificació educativa::Avaluació educativa (avaluació del procés) |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa |
dc.subject | Educational evaluation |
dc.subject | Avaluació curricular -- Ensenyament universitari |
dc.title | La encuesta SEEQ como instrumento de mejora continuada: aplicaciones en diferentes contextos universitarios |
dc.type | info:eu-repo/semantics/draft |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |