To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/12596
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GREC - Grup de Recerca en Enginyeria del Coneixement |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental |
dc.contributor.author | Ponsa Asensio, Pere |
dc.contributor.author | Amante García, Beatriz |
dc.contributor.author | Román Jiménez, José Antonio |
dc.contributor.author | Oliver del Olmo, Sonia |
dc.contributor.author | Díaz Boladeras, Marta |
dc.contributor.author | Vives i Gràcia, Josep |
dc.date | 2009-01 |
dc.identifier.citation | Ponsa, P. [et al.]. Higher education challenges: introduction of active methodologies in engineering curricula. "International journal of engineering education", Gener 2009, vol. 25, núm. SI:4, p. 799-813. |
dc.identifier.citation | 0949-149X |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/12596 |
dc.language.iso | eng |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Habilitats personals i competències |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge actiu |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari::Espai Europeu d'Educació Superior |
dc.subject | Portfolios in education |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | Project method in teaching |
dc.subject | Active learning |
dc.subject | Currículums (Ensenyament) |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.subject | Aprenentatge actiu |
dc.title | Higher education challenges: introduction of active methodologies in engineering curricula |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |