To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/10331

The use of role playing in engineering curricula: a case study in human-automation systems
Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon; Amante García, Beatriz
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
-Project method in teaching
-Problem-based learning
-Education, Higher
-Ensenyament universitari
-Aprenentatge basat en problemes
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon; Amante García, Beatriz
Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon; Amante García, Beatriz
Amante García, Beatriz; Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon
Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon; Gomà, Anton; Pérez, Àlex
 

Coordination

 

Supporters