To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/9918
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GIE - Grup d'Informàtica a l'Enginyeria |
dc.contributor.author | Grau Carrion, Sergi |
dc.contributor.author | Tost Pardell, Daniela |
dc.date | 2008-07-26 |
dc.identifier.citation | Grau, S.; Tost, D. Frame-to-frame coherent GPU splatting. A: IADIS International conference on computer graphics and visualization. "IADIS International conference on computer graphics and visualization". 2010, p. 27-35. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/9918 |
dc.language.iso | eng |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Arquitectura de computadors |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia |
dc.subject | Computer graphics |
dc.subject | Infographie |
dc.subject | Gràfics -- Programes d'ordinador |
dc.subject | Infografia |
dc.title | Frame-to-frame coherent GPU splatting |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |