To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/8674

Importancia de la marca Ternasco de Aragón con IGP medida a través del método de análisis conjunto desde el punto de vista del consumidor
Ulloa, Ricardo; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Indústria de la carn
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Aspectes socials
-Meat industry and trade--Spain
-Meat --Labeling --Spain
-Consumers--Attitudes
-Carn -- Indústria i comerç -- Espanya
-Aliments -- Etiquetatge
-Consumidors -- Actituds
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Seppa, Laila; Latvala, Terhi; Faiçal, Akaichi; Gil Roig, José María; Tuorila, Hely
Veloso Contreras, Fernando; Cabas Monje, Juan; Velasco Fuenmayor, Julia; Vallejos Cartes, Rosana; Gil Roig, José María
 

Coordination

 

Supporters