Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/7528

What do engineering students learn in sustainability courses? The effect of the pedagogical approach
Segalàs Coral, Jordi; Ferrer Balas, Dídac; Mulder, Karel F.
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Mecànica de Fluids; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica; Universitat Politècnica de Catalunya. STH - Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa
-Pedagogy, education and praxis
-Sustainability
-Education
-Pedagogy
-Conceptual maps
-Pedagogia -- Investigació
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Versión publicada
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Segalàs Coral, Jordi; Ferrer Balas, Dídac; Svanström, Magdalena; Lundqvist, Ulrika; Mulder, Karel F.
Mulder, Karel F.; Ferrer-Balas, Didac; Segalàs Coral, Jordi; Kordas, Olga; Nikiforovich, Eugene; Pereverza, Kateryna
Kordas, Olga; Pasichnyi, Oleksii; Pereverza, Kateryna; Mulder, Karel F.; Segalàs Coral, Jordi; Tejedor Papell, Gemma; Ivezic, Dejan; Živkovic, Marija; Babic, Milun; Koncalovic, Davor; Gvero, Petar; Vaskovic, Srdan; Vujadinovic, Radoje; Nikiforovich, Eugene