Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/2380

Comparación de tres métodos de estimación: diferencias en las preferencias en el consumo de vino y en la segmentación del mercado
Sánchez García, Mercedes; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Agricultura::Viticultura
-Viticulture--Economic aspects--Spain
-Mercado vitivinícola
-Preferencias del consumidor
-Análisis conjunto
-Tobit doblemente censurado
-Logit ordenado
-Viticultura -- Aspectes econòmics -- Espanya
Article
Granada : ASEPELT-España
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Sánchez García, Mercedes; Gil Roig, José María; Gracia Royoz, Azucena
Soler, Francisco; Gil Roig, José María; Sánchez García, Mercedes; Sanjuán, Ana Isabel
Sánchez García, Mercedes; Gil Roig, José María; Gracia Royoz, Azucena
Sánchez García, Mercedes; Iraiboz Apezteguia, Belen; Gil Roig, José María