To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/15629
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GREC - Grup de Recerca en Enginyeria del Coneixement |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental |
dc.contributor.author | Ponsa Asensio, Pere |
dc.contributor.author | Vilanova, Ramón |
dc.contributor.author | Amante García, Beatriz |
dc.date | 2010 |
dc.identifier.citation | Ponsa, P.; Vilanova, R.; Amante, B. The Use of Role Playing in Engineering Curricula: a Case Study in Human-Automation Systems. A: IEEE Education Engineering. "IEEE EDUCON 2010 Proceedings". Madrid: 2010, p. 1335-1341. |
dc.identifier.citation | 978-84-96737-70-9 |
dc.identifier.citation | 10.1109/EDUCON.2010.5492373 |
dc.identifier.citation | M-11728-2010 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/15629 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=5492373 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació::Interacció home-màquina |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes |
dc.subject | Human-computer interaction |
dc.subject | Role playing |
dc.subject | Project method in teaching |
dc.subject | Interacció persona-ordinador |
dc.subject | Autoaprenentatge |
dc.title | The Use of Role Playing in Engineering Curricula: a Case Study in Human-Automation Systems |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |