Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/21985

KulTIC 08. Paradoxes del contacte entre cultures: l'ús pedagògic de la webquest
Prats Gil, Enric; Higueras Albert, Elisabet; Tey, Amèlia
Universitat de Barcelona
A Catalunya, la presència de persones immigrades d'arribada recent ha significat un canvi substancial en les percepcions individuals i les representacions socials sobre la diversitat cultural. Aquest canvi ha resultat més destacat entre la població jove, en fase de construcció de la seva identitat, que ha hagut d'abordar les paradoxes del contacte entre cultures a partir d'estratègies de relació poc estructurades i planificades amb aquesta finalitat. La recerca KulTic¿08 ha explorat l'impacte de determinades paradoxes que es produeixen en el contacte amb altres realitats diferents a la pròpia i ha aplicat experimentalment un material en webquest, amb un enfocament socioafectiu i cognitiu i seguint els plantejaments pedagògics de l'aprenentatge cooperatiu.
02-03-2012
Immigrants
Pluralisme (Ciències socials)
Aprenentatge cooperatiu
Internet en l'ensenyament
Immigrants
Pluralism (Social sciences)
Team learning approach in education
Internet searching
cc-by-nc, (c) Generalitat de Catalunya, 2009
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es
info:eu-repo/semantics/bookPart
Generalitat de Catalunya. Departament d¿Acció Social i Ciutadania. Secretaria per a la Immigració
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Prats Gil, Enric; Tey, Amèlia; Egea, Alex; Marín, Ana; Sánchez Martí, Angelina; Pallarés, Anna
Cifre, J.; Tey, Amèlia; Prats Gil, Enric; Egea, A.; Geva, E.; Lombarte, S.; Marín, A.; Mora, M.; Sánchez Martí, Angelina; Sánchez, M.