Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/20713
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Daza Pérez, Lidia |
dc.date | 2011-11-14T14:55:59Z |
dc.date | 2011-11-14T14:55:59Z |
dc.date | 2011 |
dc.identifier.citation | 2013-2255 |
dc.identifier.citation | 585083 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/20713 |
dc.format | 19 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://doi.org/10.1344/reire2011.4.1415 |
dc.relation | REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació, 2011, vol. 4, núm. 1, p. 43-61 |
dc.relation | http://doi.org/10.1344/reire2011.4.1415 |
dc.rights | cc-by, (c) Daza, 2011 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ |
dc.subject | Tutoria (Ensenyament) |
dc.subject | Aprenentatge |
dc.subject | Educació superior |
dc.subject | Tutoring |
dc.subject | Learning |
dc.subject | Higher education |
dc.title | La tutoria entre iguals com a eina per millorar l'aprenentatge universitari |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |