dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació Operativa |
dc.contributor |
Muñoz Gracia, María del Pilar |
dc.contributor.author |
Martín Valdés, Juan A. |
dc.contributor.author |
Oviedo de La Fuente, Manuel |
dc.date |
2001-01 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/13434 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Estadística matemàtica |
dc.subject |
Mathematical statistics |
dc.subject |
Educational innovations |
dc.subject |
Estadística matemàtica -- Ensenyament universitari |
dc.subject |
Estadística matemàtica -- Programes d'ordinador |
dc.subject |
Classificació AMS::62 Statistics::62P Applications |
dc.title |
Autoproblem : motor generador de problemes d'estadistica bàsica |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
Els objectius del projecte són:
-Crear un conjunt d'aplicacions portables a qualsevol ordinador, per tal de que arribi al màxim d'usuaris possibles sigui quina sigui la seva situació geografica, si és a casa o si és a la facultat. D'aquesta manera es vol crear una aplicació que es pogués utilitiar com a material de classes de pràctiques, o com a material d'examen, o simplement perque l'estudiant pugui estudiar l'assignatura.
- Creació d'un conjunt de rutines de simulació de dades aleatóries. D'aquesta manera estudiants que executen el mateix problema alhora tenen dades diferents, i per tant poden arribar a conclusions diferents.
- La creació d'un programa d'edició de problemes senzill i fàcíl d'utilitzar per part del professor.
- Crear una aplicació de resolució seqüencial i guiada deis problemes plantejats pel professor. Aquest és un dels objectius més importants, doncs es vol que l'estudiant resolgui el problema plantejat per l'aplicació de manera que posi en pràctica tot el que ha après a la classe i a més, que el resolgui d'una manera seqüencial.
La creació d'un sistema de control deis estudiants que executin els problemes a la pàgina web. Aquest objectiu assolir aquest objectiu és important de cara a fer pràctiques o exàmens amb l'aplicació de l'estudiant. D'aquesta manera el professor pot conèixer l'evolució deIs seus estudiants al llarg del quadrimestres en que es faci l'assígnatura. |