dc.contributor |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca |
dc.contributor |
Universitat de Girona. Departament de Pedagogia |
dc.contributor.author |
Teixidó Saballs, Joan |
dc.date.accessioned |
2009-03-16T12:23:20Z |
dc.date.available |
2009-03-16T12:23:20Z |
dc.date.created |
2008 |
dc.date.issued |
2009-03-16T12:23:20Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/14398 |
dc.format.extent |
63 p. |
dc.format.extent |
411046 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
cat |
dc.relation.ispartofseries |
Els ajuts de l'AGAUR;2006ARIE10077 |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Directors d'escola -- Espanya |
dc.title |
Anàlisi del procés d'accés al càrrec directiu d'una escola o institut públic arran de l 'aplicació de la LOCE |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/report |
dc.subject.udc |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
dc.description.abstract |
La investigació es proposa assolir un coneixement aprofundit d’alguns dels factors que incideixen en el procés d’accés a la direcció d’un centre educatiu no universitari. Es tracta d’una primera fase d’un treball més ambiciós dirigit a endegar el disseny d’un model formatiu orientat al desenvolupament de competències directives
La investigació es centra en els candidats a la direcció escolar, és a dir, en les persones que presenten una predisposició a ser directors/es, ja sigui perquè es presenten voluntàriament a un concurs públic o bé perquè han estat nomenats directament per l’Administració Educativa. |