To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/5938
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | López Pita, Andrés |
dc.contributor.author | Ruano Gómez, Arantzazu |
dc.date | 2007-03 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/5938 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari |
dc.subject | High-speed train |
dc.subject | Trens d'alta velocitat |
dc.title | Las líneas de Alta Velocidad frente a las convencionales. Adaptación de las líneas convencionales a Velocidad Alta |
dc.title | High Speed lines in front of conventional lines. Adaptation of conventional lines to High Speed |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |