Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/5773
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Magrinyà Torner, Francesc |
dc.contributor.author | Gangolells Alseda, Berenguer |
dc.date | 2008 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/5773 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject | Negoci elèctric |
dc.subject | Model de Pearson |
dc.subject | Xarxes elèctriques |
dc.subject | Electricitat -- Història |
dc.subject | Pearson, Fred Stark |
dc.title | Els territoris del negoci elèctric. El model de Pearson i la seva aplicació a Sao Paulo, México D.F., Rio de Janeiro i Barcelona |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |