dc.contributor |
Petreñas Ranedo, Jesús |
dc.contributor.author |
Mazón Rodríguez, Pablo |
dc.date |
2008-06-19 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/5712 |
dc.language.iso |
spa |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Disseny i construcció de vehicles::Automòbils |
dc.subject |
Electric vehicles -- Design and construction |
dc.subject |
Vehicles elèctrics -- Disseny i construcció |
dc.title |
Diseño de un vehículo de desplazamiento personal para ciudad |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
El projecte que el lector té en les seves mans té com a objectiu el disseny d’un innovador vehicle de desplaçament personal per ciutat.
El projecte comença realitzant diferents estudis en referència a varies alternatives de disseny, seleccionant finalment un sistema de gir consistent en un quadrilàter articulat. Un cop realitzada la fase de predisseny, el projecte s’ha centrat principalment en el dimensionament de tots els aspectes mecànics de la estructura i del sistema de gir prestant especial atenció als paràmetres de sortida que es desitgen obtenir, motiu pel qual s’han realitzat varis estudis en referència als paràmetres elèctrics i de potencia del motor. Els estudis previs han permès realitzar un millor disseny del vehicle final assegurant així una sèrie de avantatges destacables per l’usuari, tals com gran autonomia i consum reduït.
El disseny finalment realitzat és estèticament atractiu, té un pes molt contingut i ofereix unes prestacions de conducció i autonomia realment excel·lents. |