Abstract:
|
Només cal fer un breu estudi per adornar-nos de la quantitat d'anuncis publicitaris que les cadenes televisives difondeixen durant la retransmissió de pel·lícules i series més exitoses. És per això, que vam decidir crear un sistema de detecció d'anuncis per tal que, a través d'un dispositiu mòbil informi a l'usuari una vegada finalitzada la publicitat. Des de el punt de vista tècnic, el projecte consisteix en utilitzar algoritmes de visió per computador o altres que s'escaiguin per determinar si hi ha publicitat a un canal. I la utilització de tècniques de comunicació push per avisar al usuari quan acabi la publicitat en temps real. Apart dels sistemes de detecció i de comunicació, també realitzarem un client per cada tipus de plataforma existent web, mòbil i un client per l'escriptori. Aquest projecte el durem a terme dos alumnes de diferents facultats, en Toni Ibañez i en Jordi Coscolla (jo), aquest fet implica que a l'hora de fer la documentació s'ha dividit la responsabilitat de cada part del projecte. En Toni s'encarregarà del client per l'escriptori i el sistema de comunicació en temps real. Mentres que jo m'encarregaré de desenvolupar l'algoritme de detecció de publicitat i dels clients web i mòbil. |