Abstract:
|
L’objectiu del nostre projecte és realitzar una aplicació que permeti millorar el treball diari de
l’estudi que tractem. Però també, realitzar una aplicació suficientment genèrica com per que
pugui ser utilitzada per a qualsevol altre empresa que realitzi activitats semblants.
Amb la creació d’una senzilla agenda relacional, solucionarem les dificultats a l’hora de
buscar contactes. Permetrem crear relacions i així s’agruparan de manera automàtica. Per
exemple, si permetem crear un ajuntament com un contacte, podrem establir relacions amb l’alcalde, la oficina tècnica o fins i tot podrem relacionar-hi els arquitectes que hi estiguin
empadronats. D’aquesta manera, sempre que consultem el contacte de tipus ajuntament,
podrem consultar, també, tots els altres contactes relacionats.
Permetrem crear relacions entre els projectes i tots els seus contactes, així serà senzill saber
quin arquitecte haurem de trucar que estigui assignat al projecte.
Realitzant mòduls de seguiment d’obra i de seguiment d’expedients, podrem organitzar i
classificar tota la documentació, fotografies i plànols d’un projecte, així com definir els
diferents estats en que es trobiDigitalitzant la documentació més important, serà més senzill de localitzar, realitzar cerques,
seguiments de modificació o qualsevol altre comprovació que es vulgui realitzar.
Com que el nostre estudi, ara per ara, no vol modificar el sistema que utilitzen per desar la
documentació, realitzarem el seguiment d’expedients i s’aplaçarà per a futures ampliacions tot
el seguiment d’obra, que permetria desar i organitzar totes les documentacions i fotografies
d’un projecte. |