To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/5632
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Garola Crespo, Àlvar |
dc.contributor.author | Adserá Barral, Gerard |
dc.date | 2008-04-30 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/5632 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject | Transport -- Anàlisi d'impacte |
dc.title | Viabilitat i limitacions d'un servei de cotxe compartit i vehicle d'alta ocupació a la regió Metropolitana de Barcelona |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |