dc.contributor |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca |
dc.contributor |
Universitat Oberta de Catalunya |
dc.contributor.author |
Gonzàlez Reverté, Francesc |
dc.date.accessioned |
2011-02-15T16:13:40Z |
dc.date.available |
2011-02-15T16:13:40Z |
dc.date.created |
2008-11-28 |
dc.date.issued |
2011-02-15T16:13:40Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/101602 |
dc.format.extent |
14 p. |
dc.format.extent |
624597 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
cat |
dc.relation.ispartofseries |
Els ajuts de l'AGAUR;2007MQD00024 |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Turisme -- Ensenyament universitari |
dc.subject.other |
Ensenyament -- Treball en equip |
dc.subject.other |
Ensenyament a distància |
dc.title |
Projecte per a l'organització de pràctiques professionals en turisme en forrnació virtual |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/report |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.description.abstract |
L'objectiu del projecte és possibilitar que els estudiants de la diplomatura de turisme de la UOC puguin realitzar una
pràctica laboral rigorosa i realista i que permeti desenvolupar les competències bàsiques en treball en equip i
transversals en sostenibilitat aplicada a les destinacions turístiques. La pràctica docent consisteix en una simulació, per a entorn virtual d'aprenentatge que emula les diferents fases del treball de consultoria turística i l’aplicació dels resultats del les tasques col·laboratives a un treball orientat a objecte. Concretament el projecte està orientat a simular un treball de camp i a dissenyar i executar un pla estratègic per a la millora d'una destinació de naturalesa. La metodologia didàctica parteix de l’organització d'un treball en equip, cosa per la qual s'espera que els estudiants puguin cooperar entre si durant les fases del projecte. Amb el projecte es pretén aconseguir dotar als estudiants de mètodes i habilitats en sostenibilitat aplicada al turisme. Així com posar en pràctica els coneixements previs obtinguts en aquesta matèria.
La simulació consisteix en la implementació d’estratègies per a millorar l’ús dels recursos turístics en una destinació real espanyola (el parc Natural de la Serra d'Espadà, a la província de Castelló), així com a crear una memòria final basada en la creació d'un pla estratègic per a la implementació d'accions basades en el turisme sostenible en l’àrea d'estudi. |
dc.description.abstract |
The Practicum project is oriented to develop a simulated field work and the organization and execution of strategic planning in tourism consultance. The methodology is based on a team work approach, so it’s expected that students could collaborate together along the different phases of the project. It is aimed to reach an appropriate level of methodological skills by the students and also to provide them methods to empirically put in practice conceptual knowledge about sustainable tourism. The simulation consists in the implementation of strategies to improve the use of tourist resources in s Spanish destination (The Natural Park of La Serra d’Espadà, in the Castelló province) and to create a strategic plan to display sustainable tourism issues suitable for the area of study. |