Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/425

Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya
Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); García Medina, Irene; González Romo, Zahaira Fabiola; Massana Molera, Eulàlia; Navarro Güere, Héctor
Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació; Universitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals
Des de fa 20 anys, el sector audiovisual viu una important transformació, tant de l’oferta com del consum, en el marc de la convergència digital. La convergència anuncia la coexistència dels nous mitjans digitals amb l’apogeu d’una cultura participativa, protagonitzada per comunitats d’usuaris amb una activitat quasi frenètica (Jenkins,2008). Noves modalitats de treball cooperatiu que permeten la creació i recreació grupal de continguts, i la creació de comunitats d’usuaris que utilitzen i reutilitzen les noves modalitats de serveis. En aquest context, augmenta la segmentació, la fragmentació i l’abonament dels usuaris (Tous, 2009), perquè la tipologia de les plataformes de continguts ha variat de manera significativa, s’han incorporat els dispositius mòbils i s’han diversificat i sofisticat les ofertes a Internet.
-Dones
-Mitjans de comunicació de massa i dones
-Comunicació audiovisual
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Informe
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
artconlli_a2011_contreras_ruth_convergencia.pdf 4.340 MB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a