To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4239

Com ensenyar l’evolució humana a la prehistòria a partir de recursos didàctics: Experiències a les escoles
López Cordón, Esther; Sala Seisdedos, Alba
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 Aquest treball consisteix en una investigació per poder saber com afecten les noves metodologies més innovadores en la didàctica de les Ciències Socials, concretament a la temàtica de la Prehistòria. S’han analitzat totes les respostes de les d’enquestes facilitades a diferents docents, les quals ens han mostrat quines metodologies fan servir, i per altra banda hem analitzat el grau de motivació i aprenentatge dels infants, de dues escoles catalanes. Posteriorment hem contrastar els resultats amb estudis realitzats per diversos autors com Joan Pagès, Xavier Hernández i Joan Santacana. A partir de les observacions i resultats obtinguts, s’ha elaborat un pàgina web anomenada El rebost de l’aula dedicat a oferir un recull de materials i recursos didàctics innovadors per als docents per treballar aquesta i altres temàtiques segons la matèria corresponent. This project/research/paper aimed to research the effect of the new innovative teaching methodologies used in learning of Social Sciences, focusing specifically on the Prehistory topic. Teachers of two Catalan schools provided the methodologies used in class, and they answered a questionnaire. The answers of the teachers and the degree of motivation and learning of the children were analysed and compared with the researchers conducted by Pages, Hernandez and Santacana. The data obtained from the research was used to create a website called El rebost de l’aula, which offers a collection of didactic resources to work on this topic and other as the correspond subject.
-Educació primària
-Ciències socials -- Ensenyament
-Prehistòria
-Didàctica
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters