To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4206

Disseny i aplicació d’una Unitat de Programació d’acord amb les bases del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivell
López Tomàs, Carla
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 La inclusió de tot l’alumnat és molt present avui en dia en l’escoles. Per això, hem de vetllar per a que els alumnes se sentin integrats, motivats i sobretot valorats per la comunitat d’aprenentatge. Les escoles inclusives han de respondre a les necessitats individuals que presenten els infants, ja que cadascun és únic i diferent. Per tant, dintre les aules hem d’aconseguir aquesta uniformitat, per això, és important la metodologia educativa que és porti a terme. Aquest estudi té com a objectiu aprofundir amb els fonaments teòrics del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivell, també, donar suport als mestres amb temes d’inclusió i el disseny i l’aplicació d’una unitat de programació multinivell elaborada amb l’ajuda de la mestra de l’aula. The inclusion of all students is very present in today's schools. Therefore, we must ensure that students feel integrated, motivated and especially valued by the community of learning. Inclusive schools should respond to the individual needs presented by children, since each is unique and different. Therefore, we need to get inside the classroom this uniformity is therefore important educational methodology is carried out. This study aims to deepen the theoretical foundations of universal design for learning and learning multilevel, also support teachers with issues of inclusion and the design and implementation of a multilevel programming unit made help the teacher in the classroom.
-Educació inclusiva
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters