To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4199

Anàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya
Bonvehí Martí, Mònica
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 En aquesta investigació qualitativa, s’ha fet un estudi de cas d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya. Per tal de poder veure si aquesta alumna està completament inclosa a l’escola, i en concret a la seva aula, s’han fet observacions directes a la classe, entrevista a la mestra i entrevista a la persona de suport de fora l’escola de la nena. D’aquesta manera també s’han arribat a conèixer els recursos i estratègies que es porten a terme per tal de fer-ho possible. A part d’això també he pogut conèixer els comportaments i característiques d’aquesta alumna i les relacions que té amb els altres companys de classe i amb els adults. In this qualitative investigation, it has been done a study of student case with Asperger Syndrome on an ordinary catalan school. In order to see if this student is fully included in the school, and more specially, in her class, direct observations have been made on the class, interviews with the teacher and interviews to her support person. That way there have also been know the sources and strategies used to make it possible. Otherwise, we could also know the behaving and characteristics of this student, as well as relations with other students and adults on class.
-Asperger, Síndrome d'
-Educació inclusiva
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters