Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3446

Pots&Plants Aplicació de Realitat Augmentada
Mosquera Mayo, Jesús
Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior; Universitat de Vic. Màster en Apps & Games
Curs 2013-2014 Joc de Realitat Augmentada on l’usuari haurà de complir petits reptes interactuant amb els elements virtuals de l’escena. Aquests elements es presentaran fent us de marcadors. El projecte és un joc on l’usuari ha de cuidar unes plantes. Per a poder fer aquesta feina el jugador realitzarà 3 tipus de reptes. Aquests reptes són petits jocs, és a dir, que hi ha tres tipus de “mini-jocs” dintre de la Aplicació. Degut a que cada jugador té preferències diferents, aquesta divisió́ de jocs permet accedir a un major nombre d’usuaris. Pel seu desenvolupament s'ha fet un recull d’informació i evolució històrica de la Realitat Augmentada. S'han agafant referents de jocs similars en el mercat: PC, Apps i videoconsoles com a base d’inspiració per a la creació de la historia del joc. I finalment una recollida de requeriments tècnics per al desenvolupament tecnològic a nivell de programació i disseny. Amb tota aquesta informació i tenint com a medis de desenvolupament Blender, Unity + Vuforia s'ha complert la implementació del joc. Augmented Reality game where the user must solve small challenges interacting with virtual elements of the scene. These elements are presented using markers. The project is a game where the user must take care of some plants. To do it the player ought to performed three types of challenges . These challenges are mini games, in fact, there are three types of "mini-games" running inside the application. Because each player has different preferences, this division of the games allows to access to a greater number of users. To develop the game, the first we need is collect information about historical development of Augmented Reality. To have the inspiration for the creation of the history of the game is necessary to know similar games on the market: PCs, game consoles and Apps. And the last part of the benchmark is done to get requirements about the programming and the design techniques. With this information and having Blender and Unity + Vuforia as frameworks we can complete the implementation of the game. Director/a: Sergi Grau
-Realitat augmentada
-Videojocs -- Disseny
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo fin de máster
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a