Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3444
dc.contributor | Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior |
---|---|
dc.contributor | Universitat de Vic. Màster en Apps & Games |
dc.contributor.author | Sanchez Arrey, Daniel |
dc.date | 2014-09 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/3444 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3444 |
dc.description | Curs 2013-2014 |
dc.description | L’objectiu principal del projecte és la creació d'un prototip de videojoc basat en el joc clàssic Laberint de Congost, utilitzant l’eina de creació de videojocs Unity, per dispositius mòbils i webs. |
dc.description | The main objective of the project is to create a prototype video game based on the classic game Labyrinth by Congost, using the Unity game creation tool for websites and mobile devices. |
dc.description | Director/a: Sergi Grau |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Videojocs -- Disseny |
dc.title | Labyrinth de Congost. Disseny i desenvolupament d’un videojoc amb Unity |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |