To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3371
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor.author | Torrents i Riesco, Alba |
dc.date | 2014-05-16 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/3371 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3371 |
dc.description | Curs 2013-2014 |
dc.description | Actualment, és cada vegada més present en la nostra societat la paraula inclusió i més concretament en el nostre àmbit educatiu, el concepte d’educació inclusiva. Aquest treball pretén presentar una eina adaptada i traduïda al català anomenada Student Program Observation Tools, la qual serveix per fer un anàlisi d’una de les mesures d’atenció a la diversitat: els Plans Individualitzats, per tal de millorar-ne el contingut i ésser una ajuda per a les escoles però també perquè els alumnes amb necessitats educatives especials puguin tenir accés al currículum ordinari com la resta dels seus companys de classe. |
dc.description | Nowadays, the word inclusion is more and more taken into consideration in our society. In the educational community, the concept of inclusive education is becoming a fundamental issue. This project has the intension to propose a tool named Student Program Observation Tools, adapted and translated to the Catalan language, with the aim to analyze one of the ways of attending children with special educational needs: the Individualized Education Programs. This instrument has been adapted in order to offer a tool for Catalan schools to analyze and improve these programs so pupils with special educational needs may have access to the general curriculum, just like all the other pupils. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Educació inclusiva |
dc.subject | Atenció a la diversitat |
dc.title | La Inclusió dels alumnes amb necessitats educatives especials. Accés al currículum ordinari a través dels Plans Individualitzats. Traducció i adaptació de l’SPOT (instrument per analitzar els PIs). |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |