To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3362

L’educació emocional a través de la música per afavorir la convivencia l’aula en l’Educació Primària
Olea Flores, Laia
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 L’educació emocional cada dia guanya més rellevància en l’àmbit educatiu. S’està comprovant que les emocions estan molt lligades al desenvolupament intel·lectual i social de les persones. La pràctica inclosa en aquest treball pretén afirmar la hipòtesi de que l’educació emocional a través de la música afavoreix la convivència a l’aula. Grans teòrics, al llarg de la història, han destinat part de la seva carrera a l’estudi de l’evolució del concepte d’emoció i les diferents vessants relacionades amb aquesta, com la intel·ligència emocional i/o l’educació emocional. L’ús de la musica com a recurs per treballar l’educació emocional ha permès un progrés en la convivència a l’aula, gràcies al seu efecte socialitzador. Emotional education daily gains greater relevance in education. It is checking that emotions are closely linked to the social and intellectual development of the people. The practice included in this work aims to affirm the hypothesis that emotional education through music promotes coexistence in the classroom. Distinguished theorists, throughout history, have devoted part of his career to the study of the evolution of the concept of emotion and different aspects related to this, such as emotional intelligence and / or emotional education. The use of music as a resource for emotional education work has allowed a progress on tolerance in the classroom, thanks to its socializing effect.
-Música -- Ensenyament
-Coneixement d'un mateix
-Emocions en els infants
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters