Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3315

Anàlisi d'estratègies d'identificació i prevenció dels trastorns de conducta a l'aula
Torrell Ferro, Adriana
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Aquest treball, vol exemplificar la importància que té actualment l’aplicació de diverses estratègies d’intervenció per identificar i disminuir la presència de trastorns de conducta a les aules. Des d’un punt de vista inclusiu, la detecció i el tractament d’aquests problemes s’ha convertit en un dels reptes més importants en l’educació i per aquest motiu volem oferir al professorat un seguit de metodologies i tècniques amb les quals puguin reconèixer en cursos inicials a tots aquells alumnes susceptibles a la realització d’una intervenció preventiva. This project wants to illustrate the importance of intervention strategies to identify and reduce the presence of behavioural disorders in classrooms. From an inclusive point of view, detection and treatment of these problems has become a major challenge in education, and that is why we offer teachers a range of methodologies and techniques to recognise succeptible pupils on initial courses in order to make a preventive intervention.
-Educació inclusiva
-Trastorns de la conducta en els infants
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem