Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/230

Desenvolupament d'un joc per torns parametritzable amb possibilitat multijugador i I.A.
Casas Roma, Joan
Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió
Curs 2007-2008 Els jocs són una de les indústries de software més gran del món de la informàtica. Des dels primers jocs en blanc i negre que simulaven raquetes i una pilota, fins avui en dia, en que el desenvolupament d’un joc porta darrere un equip de professionals tant o més gran que el major dels projectes informàtics del món de les indústries, els jocs han evolucionat més que la majoria de programes. La possibilitat d’elaborar un joc és, a part d’una proposta temptadora (ja que difereix enormement de qualsevol pràctica feta durant la carrera), un repte de caire personal per algú que sempre ha estat en contacte amb videojocs i que, després d’adquirir una sèrie de coneixements indispensables, s’ha proposat d’intentar desenvolupar-ne un des de l’arrel. L’objectiu d’aquest treball és doncs això, aprendre com neix un joc partint de res, i veure totes les complicacions que sorgeixen a l’hora de desenvolupar-lo. Els resultats delt projecte mostren generosament el gran nombre de problemes que sorgeixen en un procés com aquest, però com a conclusions importants cal destacar la satisfacció envers els resultats obtinguts, així com els coneixements que s’han guanyat mitjançant el desenvolupament del programa. Videogame is one of the greatest software industries in the world of computer science. From the first black and white games that simulated rackets and a ball, until nowadays, where the development of a game needs a team of professionals as big or even bigger than the biggest of the computer projects in the industry world, videogames have evolved more than the majority of programs. The chance of elaborating a game is not only a very temptative proposal (because it hugely differs from any work done during the degree), but also a personal challenge for someone that has always been in touch with this kind of games and who, after acquiring a bunch of absolutely indispensable concepts, has decided trying to develop a game from the root. This is the goal of this work, to learn how a game is created from nothing, and to face all the complications that appear while developing it. The results of the project show widely the big amount of problems that appear during a process such as this, but concluding I must highlight the satisfaction of what I have achieved, as well as the knowledge acquired through the development of the program. Director/a: Jaume Vila Serra i Antoni Suriñach Albareda
-Jocs per ordinador
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licences/by-nc-nd/3.0/es
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
trealu_a2008_casas_joan_desenvolupament.pdf 1.239 MB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a