To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/57693

Educar les emocions a través de l'escriptura creativa
Sánchez Jordán, Nerea
Filella Guiu, Gemma; Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
En el document que trobareu a continuació es presenta el Treball Final de Grau d’Educació Primària, cursat en la modalitat de Pla Dual, realitzat el curs 2015-16. L’objectiu del mateix és presentar un projecte interdisciplinari anual per ser desenvolupat a l’etapa de l’Educació Primària, ja que explicita un lligam entre l’educació emocional i l’escriptura creativa. La proposta inclou l’educació emocional a l’escola de manera regulada i funcional des d’un segon nivell de concreció. El document consta de l’anàlisi de necessitats que justifica l’aplicació del projecte. Es desenvolupa el marc teòric així com es mostra la relació entre l’educació emocional i l’escriptura creativa. A continuació, es presenta el projecte amb les parts corresponents que el defineixen: justificació, competències, objectius, continguts, metodologia, activitats, recursos, temporització i avaluació. Finalment, hi trobem una reflexió personal al voltant de tot el document presentat que tanca el treball marcant futures línies d’investigació educativa. The document attached below is the Final Project done at the end of the Dual Primary Education Degree during the course 2015-16. The aim of the document is to present an annual interdisciplinary project planned to be developed at the Primary Education stage. It shows a link between emotional education and creative writing. My proposal is to include emotional education at school in a regulated and functional way from a second level of curricular concretion. The document includes the needs analysis that justifies the project’s implementation. The theoretical framework and the link between emotional education and creative writing are also developed. The project is presented hereafter, bearing in mind its different parts: justification, competences, aims, contents, methodology, activities, resources, timing and assessment. Finally, there is a personal reflection about the whole project that ends by suggesting future lines of educational research.
-Educació Primària
-Emocions
-Escriptura
-Creativitat
-Projecte
-Escriptura creativa
-Educació primària
-Emocions
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format View
nsanchezj.pdf 2.721 MB application/pdf View/Open

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters