dc.contributor |
Selfa Sastre, Moisés |
dc.contributor |
Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social |
dc.contributor.author |
Ramos Pla, Anabel |
dc.date |
2016-04-01T11:02:05Z |
dc.date |
2016-04-01T11:02:05Z |
dc.date |
2014-06 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/56786 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/56786 |
dc.description |
En la nostra societat és un fet constatat que molts dels alumnes realitzen faltes d’ortografia en els seus escrits. Aquest serà un treball d’investigació educativa basat en el mètode d’ensenyament-aprenentatge d’una escriptura eficaç i eficient mitjançant la memòria visual, proposat per Gabarró (2010). A més, com a estudi, consta d’una fonamentació teòrica i treball empíric. Molts dels recursos i el mètode que es proposaran són molt recents i molts docents no saben de la seva existència. Per tant, la seva solució és continuar amb els mètodes tradicionals, tot i saber que no són efectius i que motiven el fracàs escolar. Com a professionals de l’educació, apostem fermament per la innovació educativa seguint el camí que produeixen els canvis educatius i socials. |
dc.language |
cat |
dc.rights |
cc-by-nc-nd |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Ortografia |
dc.subject |
Esforç |
dc.subject |
Memòria visual |
dc.subject |
Innovació |
dc.subject |
Aprenentatge-servei |
dc.subject |
Programació neurolingüística |
dc.subject |
Ortografia |
dc.subject |
Psicologia de l'aprenentatge |
dc.subject |
Programació neurolingüística |
dc.title |
Bona ortografia sense esforç a la pràctica |
dc.type |
bachelorThesis |