To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/56786

Bona ortografia sense esforç a la pràctica
Ramos Pla, Anabel
Selfa Sastre, Moisés; Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
En la nostra societat és un fet constatat que molts dels alumnes realitzen faltes d’ortografia en els seus escrits. Aquest serà un treball d’investigació educativa basat en el mètode d’ensenyament-aprenentatge d’una escriptura eficaç i eficient mitjançant la memòria visual, proposat per Gabarró (2010). A més, com a estudi, consta d’una fonamentació teòrica i treball empíric. Molts dels recursos i el mètode que es proposaran són molt recents i molts docents no saben de la seva existència. Per tant, la seva solució és continuar amb els mètodes tradicionals, tot i saber que no són efectius i que motiven el fracàs escolar. Com a professionals de l’educació, apostem fermament per la innovació educativa seguint el camí que produeixen els canvis educatius i socials.
-Ortografia
-Esforç
-Memòria visual
-Innovació
-Aprenentatge-servei
-Programació neurolingüística
-Ortografia
-Psicologia de l'aprenentatge
-Programació neurolingüística
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format View
aramosp.pdf 2.843 MB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters