Title:
|
Afavorir el pensament crític impulsant la interrelació de les inquietuds i vivències amb la reflexió teòrica. Una experiència de treball col·laboratiu i dialògic en teoria sociològica entre professorat i alumnat
|
Author:
|
Sanvicén, Paquita; Molina, Fidel; Mayoral Arqué, Dolors; Garcia, Marc; Agustí, Anna; Catalán, Esther; Izquierdo, Alex
|
Notes:
|
Saber utilitzar eines d’anàlisi i tenir unes bases de criteri per interpretar
la complexitat social és imprescindible per a l’alumnat universitari que es forma per
a professions que incideixen directament en/i amb la problemàtica de les persones.
El repte és conscienciar l’alumnat de la utilitat de l’anàlisi sociològica. Aquesta
comunicació presenta una experiència innovadora d’aprenentatge que posa en valor
les seues vivències, capital social, cultural i objectius vitals.
All the university pupil need sociological thoughts. It’s specially
necessary for the students that will be professionals of the social work, education
work, etc. For the professors, the challenge is to bring over their experience and
theory learning. This comunication explain a innovate experience, that is doing for
students and professors in the same time, and puts un value their experiences, social
capital, cultural and vital pourpose. |
Subject(s):
|
-Aprenentatge col·laboratiu -Generació de coneixement -Transferència de coneixement -Imaginació sociològica -Aprenentatge cooperatiu -Coneixement -- Transmissió |
Rights:
|
cc-by, (c) Sanvicén et al., 2014
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
|
Document type:
|
article publishedVersion |
Published by:
|
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
|
Share:
|
|