To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/49464

Afavorir el pensament crític impulsant la interrelació de les inquietuds i vivències amb la reflexió teòrica. Una experiència de treball col·laboratiu i dialògic en teoria sociològica entre professorat i alumnat
Sanvicén, Paquita; Molina, Fidel; Mayoral Arqué, Dolors; Garcia, Marc; Agustí, Anna; Catalán, Esther; Izquierdo, Alex
Saber utilitzar eines d’anàlisi i tenir unes bases de criteri per interpretar la complexitat social és imprescindible per a l’alumnat universitari que es forma per a professions que incideixen directament en/i amb la problemàtica de les persones. El repte és conscienciar l’alumnat de la utilitat de l’anàlisi sociològica. Aquesta comunicació presenta una experiència innovadora d’aprenentatge que posa en valor les seues vivències, capital social, cultural i objectius vitals. All the university pupil need sociological thoughts. It’s specially necessary for the students that will be professionals of the social work, education work, etc. For the professors, the challenge is to bring over their experience and theory learning. This comunication explain a innovate experience, that is doing for students and professors in the same time, and puts un value their experiences, social capital, cultural and vital pourpose.
-Aprenentatge col·laboratiu
-Generació de coneixement
-Transferència de coneixement
-Imaginació sociològica
-Aprenentatge cooperatiu
-Coneixement -- Transmissió
cc-by, (c) Sanvicén et al., 2014
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
article
publishedVersion
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
         

Full text files in this document

Files Size Format View
revcid_a2014n2p1.pdf 1.396 MB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters