Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/46878
dc.contributor |
Universitat de Lleida |
dc.contributor |
Facultat de Lletres |
dc.contributor |
Bergés Saura, Laura |
dc.contributor.author |
Artigot Altisent, Ares |
dc.date |
2013-11-28T14:31:33Z |
dc.date |
2013-11-28T14:31:33Z |
dc.date |
2013-06-14 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/46878 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/46878 |
dc.description |
Aquest treball es basa en l’anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de
productes eròtics LELO. L’objectiu és comprovar la concordança entre la identitat i la
imatge de l’empresa, partint de la hipòtesi que, com més eficaç és la identitat i la seva
transmissió, menys se’n diferencia la imatge. També hem tingut en compte el context
d’aquests productes, des de les empreses productores i els punts de venda, passant per la
seves poques opcions de promocionar-se a través dels mitjans convencionals; fins a la
concepció que la societat en té i l’estreta relació la concepció del sexe. També hem
aprofundit en els conceptes d’imatge i identitat corporatives per poder establir un
esquema dels ítems necessaris per realitzar aquesta anàlisi, mitjançant bibliografia
d’autors com Justo Villafañe o Cees van Riel. |
dc.language |
cat |
dc.rights |
cc-by-nc-nd |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Identitat corporativa |
dc.subject |
Identitat mercantil |
dc.subject |
Comunicació |
dc.subject |
Productes eròtics |
dc.subject |
Imatge corporativa |
dc.title |
Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO |
dc.type |
bachelorThesis |
Documentos con el texto completo de este documento
Mostrar el registro sencillo del ítem