dc.contributor |
Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior |
dc.contributor |
García, I. A. (Isaac A.) |
dc.contributor.author |
Hernández Camisón, Carles |
dc.date |
2008-01-14T11:59:27Z |
dc.date |
2012-07-17T07:52:37Z |
dc.date |
2008-01-14T11:59:27Z |
dc.date |
2012-07-17T07:52:37Z |
dc.date |
2007-10 |
dc.date |
2008-01-14T11:59:27Z |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/45791 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/45791 |
dc.description |
Es modelitza un vehicle submarí i s'estudien diferents alternatives de control sota linearització sota l'assumpció d'una geometria d'elipsoide prolat, obtenint les gràfiques de l'estat i el control en un interval de temps. |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Robots mòbils |
dc.subject |
Control òptim, Teoria del |
dc.title |
Control de trajectòries òptimes en vehicles submarins : modelització d'un vehicle submarí i estudi de la seva controlabilitat i control òptim de la trajectòria sota linearització |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |