dc.contributor |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca |
dc.contributor |
Universitat Autònoma de Barcelona |
dc.contributor.author |
Tena Parera, Daniel |
dc.date.accessioned |
2011-02-11T10:33:45Z |
dc.date.available |
2011-02-11T10:33:45Z |
dc.date.created |
2010-04 |
dc.date.issued |
2011-02-11T10:33:45Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/97504 |
dc.format.extent |
30 p. |
dc.format.extent |
404312 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
cat |
dc.relation.ispartofseries |
Els ajuts de l'AGAUR;2006MQD00051 |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Ensenyament universitari -- Avaluació |
dc.subject.other |
Espai Europeu d'Educació Superior |
dc.subject.other |
Avaluació educativa -- Catalunya |
dc.title |
Reformulació dels Plans Docents de Creativitat i Disseny en crèdits ECTS |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/report |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.description.abstract |
Els objectius estan orientats cap a l’assoliment dels criteris de qualitat i la seva adaptació a les característiques de la
titulació. És a dir, en quina mesura les diferents activitats docents permeten assolir les competències definides en la
titulació. En aquest sentit, a continuació es relacionen els objectius plantejats:
1. Fer el seguiment de la docència de les dues assignatures d’estudi del projecte.
2. Construir un protocol d’assegurament de la qualitat docent, en el marc de la titulació, que permeti el seguiment i
l’aplicació a la totalitat de la titulació.
3. Establir els processos de control i assegurament de la qualitat docent segons els criteris d’aprenentatge de Bolonya.
4. Aquests objectius hauran de ser desenvolupats durant la docència de les matèries objecte d’estudi. Els procediments
que es presenten en aquest treball se centren en l’avaluació experimental de dos indicadors centrals en cada una de
les assignatures de la prova.
Els resultats aconseguits en aquest projecte dintre de la Prova Pilot de la titulació de Publicitat i Relacions Públiques
ens porten cap a dues direccions. Primerament, les primeres proves i els indicis obtinguts fins al moment permeten
determinar que l’aplicació de la metodologia Bolonya demostra tenir una major potència docent en una de les
assignatures analitzades “Introducció a la creativitat publicitària”, i que, a més, identifica el caràcter d’estudiants que
més rendiment d’aprenentatge en treuen. En l’altra assignatura, els resultats encara no són concloents, tot i que
s’endevina que manté el ritme de bons resultats que ja es mostraven d’inici. En segon lloc, els resultats analitzats
permeten pensar que l’ús de la metodologia Bolonya no implica cap detriment docent i a més a més, permet treballar de manera millor les matèries. La present recerca, doncs, quantifica en quin grau s’estableix la progressió d’aprenentatge amb les activitats docents en la nova metodologia Bolonya expressat en aquest valor de potència docent. |
dc.description.abstract |
The objectives are geared towards the attainment of quality standards and their adaptation to the
characteristics of the course. That is, the extent to which different activities can achieve the competencies
defined in the qualification. In this sense, then relate the objectives:
1. Track teaching the two subjects of study for the project.
2. Build a quality assurance protocol for teaching in the context of the qualification, which allows the
application to track the entire course.
3. Establish monitoring processes and quality assurance criteria of teaching learning of Bologna.
4. These objectives must be developed for teaching the subjects under study. The procedures presented in this
paper focuses on the experimental evaluation of two indicators in each of the core subjects of the experiment.
The results of this project within the pilot test of the degree in Advertising and Public Relations will lead to two
directions. First, the initial evidence and the evidence obtained so far to determine that the application of the
methodology proves to have greater power Bologna teaching of subjects analyzed in "Introduction to
Advertising Creativity", which also identifies the character of students in learning more performance removed.
In other subjects, the results are not conclusive, but we sense that keeps pace with good results already show
home. Secondly, we analyzed the results suggest that the use of Bologna methodology involves no detriment to
teaching and also allows the subjects to work better. The present study therefore quantifies the extent set
progression of learning activities with teachers in the new methodology Bologna expressed in this power value
teaching. |