Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/97423

L'aprenentatge basat en problemes (PBL) en la regulació del metabolisme. Desenvolupament del portal per a l'intercanvi d'experiències en PBL en ciències biomèdiques
Soley Farrés, María
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Universitat de Barcelona
L’aprenentatge basat en problemes està en fase experimental en tot el món i és objecte d’anàlisi i reflexió en moltes reunions internacionals. Tanmateix, no hi ha massa feina feta en aquesta direcció en el nostre camp més proper. Hem elaborat problemes per l’aprenentatge de la Regulació del Metabolisme i els hem incorporat a un porta virtual (http://www.ub.edu/GID-BBM). La finalitat d’aquesta estratègia és que mitjançant l’aprenentatge basat en problemes reals o simulacions de problemes reals s’aconsegueixi motivar l’alumnat a treballar de forma continuada durant tot el curs. La millora dels resultats acadèmics haurà de ser la conseqüència lògica d’aquest treball. La finalitat última del projecte que hem desenvolupat és preparar l’alumnat per la seva futura activitat professional a on serà molt important i valorat la seva capacitat de resposta davant de diferents problemes
The problem-based learning is in experimental phase worldwide and is the subject of analysis and reflection in many international meetings. However, there is not much work done in this direction in our nearest field. We have developed learning problems of metabolic regulation and have introduced them into a virtual door (http://www.ub.edu/GID-BBM). The purpose of this strategy is that by learning based on real problems or real problems simulations, we motivate students to work continuously throughout the course. Improved academic results should be the logical consequence of this work. The ultimate aim of the project we have developed is to prepare students for their future professional activity for which will be very important and valued his ability to respond to different problems.
2011-02-01
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Aprenentatge basat en problemes
Metabolisme energètic -- Ensenyament
Metabolisme -- Trastorns -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
16 p.
Report
Els ajuts de l'AGAUR;2006MQD00166
         

Full text files in this document

Files Size Format
2006MQD00166_Comú.pdf 541.0 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters