Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/97422

Planificació general a l'aula inclusiva. El cas del Solsonès
Padrós Tuneu, Núria
Universitat de Vic. Facultat d'Educació; Ruiz i Bel, Robert
01-02-2011
Educació inclusiva
Necessitats educatives especials
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
186 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TREBALL_RECERCA_DEFINITIU.pdf 694.2 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Ruiz i Bel, Robert; Pujolàs Maset, Pere; Marín, Trini; Padrós Tuneu, Núria; Pedragosa i Xuclà, Olga; Riera i Romero, Gemma